<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1
Hjerteforeningen Gentofte

motionsfodbold kommet til Gentofte!

Skrevet tirsdag d. 17. april 2018

Hjerteforeningen Gentofte opfordrer medlemmer til at blive en del af motionsfodbold for 60+’ere

Læs i Villabyerne her

Formålet med motionsfodbold er at tilbyde sjove, sociale og sunde fodboldaktiviteter til deltagere, som gerne vil træne for sjov.

Du skaber gode relationer på fodboldbanen, og det sociale element kan være med til at fastholde dig i træningen. Al træning tilrettelægges i tæt samspil med holdets træner og foregår på deltagernes præmisser – ALLE kan derfor være med til motionsfodbold.

Der er træning tirsdage kl. 10.30 med start den 17. april 2018.

De første 10 træningsgange er gratis.

Træningen foregår i Jægersborg Boldklub på C.L. Ibsens Vej 70, 2820 Gentofte og er for både mænd og kvinder.

Kontaktperson fra Jægersborg BK er Kurt Bagge-Hansen, mail: [email protected] , tlf. 20 76 51 64.

Tilmelding er ikke nødvendigt, men er kærkomment. Kontakt os hvis du vil vide mere

Vi glæder os til at se dig. Hilsner fra

HF_logo_gentofte

samt Diabetesforeningen Gentofte, Gentofte kommune, Jægersborg Boldklub og Bevæg dig for livet